اتوبار و باربری جردن

بهترین باربری با بالاترین امکانات جهت حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه در جردن

اتوبار و باربری جردن

بهترین باربری با بالاترین امکانات جهت حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه در جردن

عامل مسافت در باربری

آیا مسافت عامل مهمی در باربری است؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. مسافت بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در باربری است. حمل و نقل همیشه از یک مبدا به سمت یک مقصد اتفاق می‌افتد. 

  مسافت از چند جنبه می‌تواند حمل بار را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از آن جنبه‌ها بحث هزینه است. در مسافت های طولانی ماشین حمل بار سوخت بیشتری مصرف می‌کند و البته مدت زمان بیشتری را نیز در راه صرف می‌کند. این دلایل باعث می‌شوند که هزینه حمل بار افزایش یابد. همیشه هزینه با مسافت ارتباط مستقیم دارد.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم مسافت بسته بندی اثاثیه است. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی بسته بندی در مسافت بسیار موثر است. به طور مثال برای جا‌به‌جایی‌های خیلی طولانی باید از بسته بندی بسیار محکم و مقاومی استفاده کرد. اگر کالای شما برای مدت طولانی در ماشین باربری است و قرار است حمل کالا به نقطه‌ای بسیار دور اتفاق بیفتد باید از بسته بندی خیالتان راحت باشد. بنابراین باید از کارتن‌هایی که ویژگی خاصی دارند و چند لایه هستند برای بسته بندی استفاده کرد.

مسافت در حجم وسایلی که شما برای باربری در نظر می‌گیرید بسیار موثر است. اگر راه دور و درازی را در پیش دارید بهتر است تا جایی که می‌توانید حجم وسایل خود را کم کنید تا به درد سر نیفتید. مسلما اگر وسایل شما کم باشد در یک نیسان کوچک هم جا می‌شود ولی اگر بخواهید با سه کامیون بزرگ دل به جاده بسپارید و مسافت زیادی را طی کنید این کار برای شما بسیار سخت و آزار دهنده خواهد بود.

با ذکر نکات فوق می‌توان نتیجه گرفت که مسافت عامل بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در باربری به شمار می‌آید و با فاکتورهای دیگری مانند هزینه و یا حجم لوازم ارتباط دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.