اتوبار و باربری جردن

بهترین باربری با بالاترین امکانات جهت حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه در جردن

اتوبار و باربری جردن

بهترین باربری با بالاترین امکانات جهت حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه در جردن

اتوباربری جردن - اسباب کشی جردن

باربری منطقه جردن (اتوبار خیابان جردن) در کنار اتوبار زعفرانیه متخصص حمل بار و اثاثیه منزل در تهران است.
  
باربری منطقه جردن با دارا بودن کارگران آموزش دیده و استفاده از تجهیزات مخصوص بسته بندی و کارتن های چندلایه وسایل منزل شما را به بهترین حالت ممکن بسته بندی و حمل می کند.
باربری منطقه جردن شامل باربری ملاصدرا، باربری پاسداران، اتوبار پاسداران، باربری ونک، باربری ولنجک، باربری ظفر، اتوبار الهیه ، باربری ولیعصر، اتوبار ولیعصر، باربری سعادت آباد، باربری آفریقا و اتوبار آفریقا است.
باربری منطقه جردن و اتوبار تجریش جردن حمل انواع بار و اثاثیه منزل را همراه با بیمه نامه و بارنامه انجام میدهند. 
باربری منطقه جردن
نرخ مصوب اتحادیه برای اتوبار خیابان جردن برای حمل انواع بار و اثاثیه منزل از منطقه جردن تهران به سایر نواحی دورن شهری تهران عبارت است از:
کرایه خاور به مدت سه ساعت: بین 110 تا 140 هزارتومان
کرایه نیسان به مدت سه ساعت : بین 80 تا 100 هزار تومان
کرایه پیکان وانت به مدت سه ساعت  : بین 60 تا 80 هزار تومان
دستمزد کارگر برای سه ساعت: 35 هزار تومان
برای اطلاع از جزییات دستمزد کارگر و حمل انواع وسایل سنگین بر روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید.
تفاوت کرایه در باربری منطقه جردن
تفاوت کرایه در باربری و اتوبار جردن به خاطر چیست؟  چرا بعضی باربری ها کرایه زیادی طلب می‌کنند؟. چرا یک نرخ ثابت وجود ندارد و اتوبارها برای هر شهروند در جردن تهران کرایه متفاوتی را طلب می‌کنند؟
1- برخی از مشتریان تصور می‌کنند که حجم اسباب و وسایل تمام خانه‌ها در جردن تهران یکسان و مشابه هم است ولی این طرز فکر درست نیست چرا؟ به چند دلیل:
فرض کنی  یک خانواده اهل کتاب و کتابخوانی باشند پس حتماً در خانه‌شان وجود حداقل یک کتابخانه، میز یا صندلی مطالعه اجتناب ناپذیر است. 
یا خانواده‌ی را در نظر بگیرید که اهل ورزش هستند و یک تردمیل در خانه خود دارند. وسایل ورزشی حتماً کار اسباب کشی را طولانی تر و پرهزینه تر می‌کند. و نسبت به کسانی که در فاقد این وسایل هستند طبیعتاً کرایه‌ بیشتری را باید بپردازند.
بعضی اهالی جردن در خانه خود ابزارهای موسیقی خصوصاً پیانو دارند که خود پیانو بسته‌بندی و روش حمل مخصوص به خود را دارد و توجه نکردن در این زمینه و سپردن این کار به افراد ناشی در جردن منجر به خسارات جبران ناپذیر به پیانو شده و خسارات غیرقابل برگشتی را ایجاد می‌کند. 
2- از طرفی طبقه‌ی که باید وسایل جابجا شوند هم بروی هزینه اسباب کشی در جردن تاثیر می‌گذارد.
  بدیهی است که جابجایی از طبقه اول به طبقه اول هزینه کمتری نسبت به جابجایی از طبقه 5 به طبقه 5 برای باربری جردن خواهد داشت و با افزایش طبقات طببعتاً کرایه و هزینه باربری هم افزایش پیدا می‌کند.
3- البته در جردن ممکن است کمتر اتفاق بیافتد ولی برخی از خیابانها آنقدر باریک هستند که ماشینهای باربری امکان تردد در آن ندارند و یا اگر کامیونت باربری در درب منزل یا آپارتمان توقف کنند باعث مسدود شدن خیابان می‌شوند که برای حل این مشکل باربری جردن باید اسباب و اثاثیه را در نزدیکترین محل ممکن تخلیه کند که این فاصله ممکن است به صدمتر یا بیشتر برسد.
دوری کامیونت باعث افزایش زمان و انرژی لازم برای اسباب کشی می‌شود که خود این مسئله باعث افزایش هزینه‌ و تحمیل کرایه بیشتر به مشتریان محله جردن خواهد شد.
بنابراین مشخص نبودن حجم و نوع اثاث است که باعث تفاوت در قیمت میشوند و نمی‌توان برای  همه یک نرخ مشخص را اعلام کرد. 
اتوبار خیابان جردن
عکس قدیمی از خیابان جردن حدود سال 52
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.